Strona główna
E-commerce
Tutaj jesteś
E-commerce Jak zwrócić sukienkę z Fasardi?

Jak zwrócić sukienkę z Fasardi?

Data publikacji 10 stycznia 2024


Sklep Fasardi oferuje szeroką gamę  i ubrań i dodatków, niewątpliwie jest ulubionym sklepem wielu osób. Jednak zdarzają się losowe sytuacji, gdy ubranie po przymierzeniu w domu nam nie odpowiada. Jest w złym rozmiarze czy odcień nie pasuje do naszej karnacji. Zatem jak zwrócić sukienkę i inne akcesoria z Fasardi?

Marka Fasardi w skrócie

Marka Fasardi działa na rynku od 2011 roku. Jest polskim sklepem Internetowym. Wszystko zaczęło się z pasji do mody i zabawy różnymi stylizacjami. Firma przykłada uwagę do zdjęć produktowych, tak aby jak najbardziej oddać charakter prezentowanych ubrań. Posiada szeroki wybór asortymentu – odzież z Włoch, Francji, Turcji i oczywiście Polski. W sklepie zawsze znajdziecie jakąś wyprzedaż i całkowicie nowe kolekcje co sezon.

Jakie są zalety wynikające z możliwości zwrotu produktów?

Głównym plusem z korzystania z takiej opcji jest odzyskanie pieniędzy z nietrafionych zakupów oraz zwiększenie wolnej przestrzeni w naszej szafie. Co ostatecznie daje możliwość zakupienia ubrania w innym bardziej odpowiednim kroju czy przeznaczenia gotówki na inny cel. Możliwość zwrotu też zmniejsza stres i zmartwienie związane z pytaniem “A co jeśli te spodnie przyjdą za małe?”. Wtedy z łatwością można je zwrócić!

Zwrot towaru w kilku prostych krokach

Na zwrot towaru w sklepie Fasardi jest 14 dni od odebrania przesyłki. Zatem jak wygląda taki zwrot? Na samym dole strony Fasardi znajdziesz formularz zwrotu, należy go wydrukować i uzupełnić, podając takie dane jak swoje dane kontaktowe i numer zamówienia oraz kod i nazwę towaru. Zwracane ubranie wraz z wypełnionym formularzem trzeba wysłać na podany adres:

FASARDI Sp. z o.o. 

ul. Warszawska 44/50

95-200 Pabianice

Zwrot środków za towar nastąpi w ciągu 14 dni od chwili otrzymania przez firmę Fasardi paczki z odsyłanym towarem. Zwracane pieniądze zostaną przekazane w ten sam sposób w jaki było opłacone zamówienie. 

Czy istnieje opcja zwrotu zakupionych onlinie ubrań stacjonarnie?

Odpowiedź brzmi “Nie”. Sklep Fasardi jest internetowym sklepem i nie posiada stacjonarnego salonu.

Jakie mogą być opcje zwrotów?

Na rynku dostępnych jest kilka opcji zwrotów towarów. Przedstawiamy ciekawe trzy propozycje.

Jak zwrócić paczkę paczkomatem InPost?

Można zwrócić towar poprzez zalogowanie się do swojego konta na stronie inpost.pl lub poprzez aplikację. Korzystanie z aplikacji jest szybszym sposobem. Trzeba odnaleźć w aplikacji zakładkę zwrot, wybrać sklep, gdy nie ma w bazie sklepu. Należy po prostu nadać paczkę korzystając z podanego powyżej adresu. Należy spakować paczkę, podać jej wymiary w aplikacji i opłacić. Po wykonaniu tego zadania otrzymamy kod przesyłki. Uwaga należy pamiętać aby wybrać dostawę bezpośrednio na adres firmy, anie do paczkomatu. Firma nie wskazuje żadnego paczkomatu jako możliwość zwrotu towaru.

Szybkie zwroty bez nawet znajomości adresu?

Platforma wygodne zwroty daje możliwość zwrotu towaru do ponad 10 tysięcy sklepów bez znajomości adresu do wysyłki! Strona jest specjalnie dedykowana do robienia zwrotów towarów do sklepów internetowych i posiada adresy do zwrotów każdego ze sklepow znajdujacego się w swojej bazie. Można tu zrobić zwrot również do sklepu Fasardi. 

Aby to zrobić należy wejsć bezpośrednio na stornę wygodnezwrtoty.pl lub poprzez zakładkę sklepu Fasardi – nadaj zwrot do Fasardi. Potem wystarczy tylko wybrać opcję przesyłki czy z ze swoją etykietą czy bez oraz ulubioną firmę kurierską i opłacić przesyłkę. Ostatnim krokiem będzie zaniesienie paczki do jednego wybranego punktu z ponada 44 tysięcy które są dostępne do wyboru. Przesyłkę można nadać w takich punktach jak:

  • Paczkomat InPost

  • DPD (punkty DPD to: Żabka, Delikatesy Centrum, Sklep ABC, Lewiatan, Auchan, Groszek, Shell, Leroy Merlin, Arhelan, Martes Sport, Stokrotka Express, Dino, Duży Ben oddziały DPD Polska i inne.)

  • DHL POP (punkty DHL POP to: Żabka, Kaufland, ABC, Stokrotka, Euro Sklep, Lewiatan, Groszek, API, Innmedio, 1 minute, Relay oraz oddziały DHL. Ważne: Niektóre punkty wyłączone są z sieci DHL POP. Przed wizytą w punkcie, sprawdź jego dostępność.)

  • GLS (punkty GLS to: Aldi, Carrefour, Auchan, Dealz, Jula, Kolporter oraz inne punkty Szybkiej Paczki / ParcelShop i oddziały GLS.).

Jak zrobić zwrot towaru z pomocą kuriera DPD?

Jest to kolejna opcja zwrotu towaru. DPD jest międzynarodową firmą. Za pomocą niej można wybrać dostawę bezpośrednio z domu lub zanieść przesyłkę do wskazanego punktu. Ta firma kurierska oferuje możliwość śledzenia przesyłek przez Internet oraz różne opcje dostawy w tym ekspresową.

Podsumowanie

W sklepie Fasardi mamy 14 dni na zwrot zakupionego towaru od momentu odebrania przesyłki. Zwrot ma bardzo przejrzyste zasady, a zwrot kosztów otrzymamy w ten sam sposób, w który zakupiliśmy towar. Na rynku dostępne są różne formy wysyłki przesyłek i zwrotów, warto wybrać tą, która jest najbardziej odpowiednia dla nas. Wcześniej warto porównać ceny, sprawdzić opinie klientów czy szybkość robienia takiego zwrotu.

Redakcja ecomanager.pl

MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ

Jesteś zainteresowany reklamą?