Dlaczego SMS marketing to narzędzie, z którego warto skorzystać?

Prowadzenie firmy to nie lada wyzwanie. Jako właściciel musisz uwzględnić w swoich działaniach wszystko, od wytwarzania produktów i dbania o jakość świadczonych usług, przez dopełnienie formalności, po kontakt z klientami i kontrahentami. Na szczęście istnieją narzędzia, które mogą ułatwić ci proces zarządzania.

SMS marketing — idealna kampania dla twojej firmy

Materiały promocyjne wykonają za ciebie przedstawiciele działu marketingu. Aby ułatwić im pracę i zwiększyć efektywność firmy, możesz skorzystać z usługi, jaką jest SMS marketing. Poniżej wyjaśniamy, na czym polega ten rodzaj kampanii.

Interakcja z klientem to podstawa

Powoli zaczynamy już zapominać o czasach, w których każda podpisywana umowa i rozmowa wiązała się z bezpośrednim kontaktem z drugą osobą. Dzisiaj niemal wszystkie usługi dostępne są w formie online. A jeśli jest to niemożliwe, jak chociażby w przypadku badań lekarskich, możemy przynajmniej zarezerwować ich termin zdalnie.

Podobnie wygląda sytuacja w świecie marketingu. Specjaliści ds. reklamy wciąż korzystają oczywiście z mediów tradycyjnych i materiałów POS, jednak w dzisiejszym świecie jedną z podstaw stanowi dla nas mobilność. Urządzeń przenośnych używamy nie tylko w celach rozrywkowych. Za ich pomocą dokonujemy zakupów i kontaktujemy się nie tylko z bliskimi, lecz także z firmami, z których usług korzystamy.

Właśnie dlatego działanie promocyjne znane jako SMS marketing staje się coraz ważniejsze dla profesjonalistów. Umożliwia ono podtrzymywanie relacji z klientami i kontrahentami na wiele różnych sposobów.

Jakie korzyści może przynieść marketing SMS?

Nie każdy z nas regularnie sprawdza skrzynkę e-mail. Na kontach utworzonych w poszczególnych serwisach logujemy się tylko wtedy, gdy chcemy z nich ponownie skorzystać. Ale dostęp do wiadomości SMS mamy wszyscy — w każdej chwili, każdego dnia. Dlatego jeśli chcesz, aby twoi klienci otrzymywali komunikaty natychmiast i pamiętali o twoich usługach, marketing SMS to najlepszy wybór.

Korzystając z platformy dla firm mProfi, stworzysz własną bazę kontaktów. Następnie, wybierając kampanię SMS, wyślesz do swoich odbiorców między innymi:

  • przypomnienia o terminach wizyt i płatności,
  • kody rabatowe i informacje o nowych ofertach,
  • zaproszenia,
  • ankiety.

SMS marketing to narzędzie proste w obsłudze, które cechuje się wysokim poziomem funkcjonalności. Dzięki niemu możesz bowiem nie tylko stworzyć odpowiedni komunikat i dostarczyć go do tysięcy odbiorców, ale także wybrać datę i godzinę jego wysyłki. Platforma mProfi udostępni ci również raporty, dzięki którym zyskasz kontrolę nad wszystkimi podejmowanymi działaniami. Dowiesz się, jakie kampanie przynoszą oczekiwany efekt, a nad którymi warto jeszcze popracować.

Możliwości mProfi

Platforma mProfi to jednak o wiele więcej niż marketing SMS. Dzięki niej stworzysz dla swoich odbiorców atrakcyjny mailing i rozpoczniesz korzystanie z aplikacji mobilnej. Wszystkie te działania wpłyną na unowocześnienie i rozwój twojego biznesu. Z pewnością docenią je zarówno nowi, jak i stali klienci!

Redakcja ecomanager.pl