Zwroty w Karko bez tajemnic
Data publikacji 11 stycznia 2024
Firma Karko to sklep specjalizujący się w modzie damskiej, posiadający w swoim asortymencie szeroki wachlarz rozmiarów. Jak powszechnie wiadomo, najpopularniejsze sklepy sieciowe oferują bardzo ograniczoną rozmiarówkę co sprawia, że kobiety plus size nie zawsze są w stanie znaleźć odpowiednio dopasowaną dla siebie kreację. Różnorodna gama kolorystyczna, rodzaje i fasony jakimi dysponuje Karko dedykowane są specjalnie dla Pań o krągłych kształtach, w trosce o ich komfort i poczucie pewności siebie. Największym priorytetem dla firmy jest wyjście naprzeciw obecnie panującym kanonom sylwetek i przełamanie konwencji dotyczącej dostępności, a raczej braku większych rozmiarów. Zamówienia online charakteryzują się możliwością nieprawidłowego dobrania zamówionego produktu do sylwetki i upodobań, dlatego sklep proponuje elastyczne zasady zwrotu, które przedstawimy krok po kroku.
Czas na zwrot
Każdy klient ma równe 14 dni na zwrot zamówionych artykułów, licząc od daty odebrania przesyłki. Procedura odstąpienia od umowy pozwala na oddanie produktów bez podawania przyczyny.
Stan produktu
Pamiętaj, że zwracane produkty muszą spełniać określone warunki narzucone przez sklep. Ubrania i akcesoria nie mogą posiadać śladów noszenia i prania. Koniecznie zachowaj oryginalne metki i etykiety. W innym przypadku sklep zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zwrotu. Konsument ponosi odpowiedzialność i koszty związane ze zmniejszeniem wartości produktu przez uszkodzenia.
Jeżeli zamówiłaś więcej produktów i tylko niektóre nie spełniają twoich oczekiwań- odeślij tylko te a resztę zostaw.
Adres zwrotów
KARKO Robert Karkowski
ul. Krzeszowska 62, piętro IV
23-400 Biłgoraj
Informacje ogólne
-
Do przesyłki powinien zostać dołączony dowód zakupu, oświadczenie odstąpienia od umowy oraz wypełniony protokół zwrotu wraz z zapisanym numerem konta, na który zostanie przekazany zwrot pieniędzy
-
Sklep w przeciągu 5 dni roboczych poinformuje o przyjęciu protokołu zwrotu i rozpatrzy go pozytywnie lub negatywnie w zależności od stanu produktu
-
Na samo rozpatrzenie sprawy sklep ma 14 dni od daty przyjęcia zwrotu, a w przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrotu pieniądze zostaną zwrócone na podane w formularzu konto bankowe
-
W celu jak najszybszego przeprowadzenia procesu sklep sugeruje, aby nie wysyłać paczek za pobraniem. Firma realizuje zwroty tylko i wyłącznie za pomocą podanego przez klienta konta bankowego i nie obsługuje platform typu PayU, PayPal.
-
Przelewy na zagraniczne konto ponosi w 100% klient
-
Koszty za zwrot towaru leżą całkowicie po stronie klienta. Firma zwraca koszty wysyłki tylko w przypadku, kiedy konsument w momencie zwrotu wybierze najtańszą opcję wysyłki/przewoźnika. Procedura dotyczy tylko sytuacji odstąpienia od umowy jak i zwrotu całości zamówienia.
Jak wypełnić formularz zwrotu?
-
Nr zamówienia- znajduje się w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia
-
Nr dowodu zakupu- znajduje się na paragonie fiskalnym
-
Data zawarcia umowy sprzedaży- w tym miejscu klient musi wpisać swój numer konta. Sklep nie wykonuje zwrotu kosztów bezpośrednio na ten numer w przypadku płatności poprzez platformę PayPo.
Wygodne i szybkie zwroty do Karko z Wygodnymi Zwrotami
Karko zwroty jeszcze prostsze? Jeśli potrzebujesz zwrócić zakupiony towar do Karko, skorzystaj z opcji oferowanej przez Wygodne Zwroty. Proces zwrotu rozpoczyna się od wyboru Karko z listy dostępnych sklepów na platformie Wygodnych Zwrotów. Po wybraniu Karko, wypełnij prosty formularz, wybierz kuriera, podaj swoje dane i opłać przesyłkę. Następnie, bez konieczności drukowania etykiety, możesz nadać paczkę w jednym z wielu dostępnych punktów, takich jak Paczkomaty InPost czy sklepy Żabka. Cały proces jest zaprojektowany tak, aby był jak najbardziej wygodny i efektywny, a zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy.
Jakich produktów nie można zwracać?
W ramach zachowania najwyższych standardów higieny artykuły bieliźniane nie podlegają zwrotowi. Uszkodzone plomby, rozerwania i ślady wskazujące na nieprawidłowe użytkowanie towaru również stanowią powód do nie przyjęcia zwrotu.
Jak nadać paczkę?
-
Wybierz przewoźnika (nie może to być paczkomat)
-
Starannie zapakuj towar i dołącz do paczki potrzebne dokumenty
-
Nadaj zwrot do Karko na podany wcześniej adres
-
Czekaj na decyzję i informację e-mail ze strony firmy
Odrzucone zwroty
W tej sytuacji pierwszym krokiem ze strony firmy jest poinformowanie klienta droga e-mailową o statusie zwrotu i negatywnym rozpatrzeniu decyzji. Produkty zostaną odesłane w ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny. Firma pokrywa koszty wysyłki.
Kontakt
Dodatkowe pytania klient może kierować pod wskazanym numerem telefonu lub adresem e-mail:
-
+ 48 12 200 20 50