Strona główna
E-commerce
Tutaj jesteś
E-commerce Zwroty i reklamacje w 50 style - co warto wiedzieć?

Zwroty i reklamacje w 50 style – co warto wiedzieć?

Data publikacji 22 stycznia 2024


50 style to sklep, który oferuje szeroki wybór ubrań i obuwia dla mężczyzn, kobiet i dzieci. Jeśli jednak z jakiegoś powodu nie jesteś zadowolony z zakupionego produktu i chciałbyś go zwrócić lub złożyć reklamację, firma ta ma dla Ciebie odpowiednie procedury. W tym artykule omówimy, jak dokonać zwrotu zakupionego towaru oraz jak złożyć reklamację w sklepie 50 style. 

W tekście znajdziesz informacje o: 

  • Zwrotach i reklamacji w sklepie stacjonarnym

  • Sposobach zwrotu i reklamacji drogą wysyłkową

Zwrot produktu lub odstąpienie od umowy w 50 style

Klient powinien zwrócić nieudany zakup w terminie do 30 dni od daty otrzymania przesyłki. Istnieje kilka sposobów na 50 style zwroty, oto one: 

50 style zwroty w sklepie stacjonarnym

Wybierz sklep stacjonarny 50 style, do którego chcesz udać się w celu dokonania zwrotu. Zabierz ze sobą zakupiony produkt oraz dowód zakupu (np. e-fakturę otrzymaną drogą mailową). Po dotarciu do sklepu, udaj się do działu obsługi klienta i poinformuj pracownika, że chciałbyś dokonać zwrotu. Wszelkie formalności związane ze zwrotem zostaną dopełnione na miejscu.

Jak jeszcze dokonać zwrotu?

Wypełnij formularz zwrotu, który otrzymałeś wraz z fakturą elektroniczną w wiadomości e-mail. Jeśli go nie posiadasz, możesz pobrać formularz ze strony internetowej sklepu. Spakuj produkt razem z wypełnionym formularzem zwrotu i dokumentem zakupu (np. fakturą elektroniczną). Odeślij przesyłkę na podany niżej adres. Zwrot pieniędzy zostanie przesłany na to samo konto bankowe, z którego został opłacony produkt. Jeśli chcesz, aby trafił on na innych rachunek, zaznacz to w przesyłce. Cała procedura trwa nie dłużej niż 14 dni. 

Adres do wysyłki 

Sklep internetowy 50style.pl

No Limit Sp. z o.o. HALA nr 5

ul. Promyka 153

05-800 Pruszków

Z dopiskiem „50style.pl – zwrot”

DPD Pickup 

Jeśli chcesz skorzystać z opcji zwrotu w punktach DPD Pickup, postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami:

  • Przygotuj pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Możesz skorzystać ze wzoru, który otrzymałeś razem z fakturą elektroniczną lub pobrać go ze strony sklepu.

  • Spakuj przesyłkę, upewniając się, że zwracane produkty są w stanie niezmienionym, bez śladów użytkowania lub zniszczenia. Pamiętaj również o metkach! 

  • Przejdź na stronę DPD Pickup, gdzie będziesz mógł nadać swoją przesyłkę z 40% rabatem. Wybierz opcję „Doręczenie do odbiorcy” i wysyłkę na podany niżej adres.

  • Podczas obliczania ceny paczki wprowadź kod zniżkowy „50 styleDPD”, aby otrzymać 40% rabatu. 

Wygodne Zwroty 

Podobnym rozwiązaniem jest przeprowadzenie zwrotu przez stronę Wygodne Zwroty. Dzięki niej, możesz skrócić cały proces o niepotrzebne formalności. Kliknij w ten link: https://wygodnezwroty.pl/50style, nadaj zwrot do 50 style i ciesz się zakupami! Sprawdź całą ofertę Wygodnych Zwrotów, ponieważ 50 style nie jest jedynym sklepem, do którego możesz zrobić zwrot za pośrednictwem ich strony.

Jak reklamować produkt do 50 style?

Jeśli produkt, który zamówiłeś jest niezgodny z tym, który otrzymałeś, przysługuje ci prawo do reklamacji. Możesz to zrobić stacjonarnie, reklamując artykuł w sklepie 50 style. 

W przypadku chęci wykonania zwrotu drogą przesyłkową, rozpocznij działania od przygotowania pisemnego zgłoszenia reklamacji. Możesz skorzystać ze wzoru, który otrzymałeś razem z przesyłką lub pobrać go ze strony internetowej sklepu. Następnie zapakuj reklamowany produkt razem z wypełnionym zgłoszeniem reklamacji i dowodem zakupu. Odeślij przesyłkę na adres zawarty poniżej. Sklep rozpatrzy Twoją reklamację i ustosunkuje się do Twojego żądania. Proces reklamacji zostanie zakończony w ciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji. Pamiętaj, że koszty odesłania reklamowanego produktu pokrywa klient! 

Adres do wysyłki reklamowanych produktów

Sklep internetowy 50 style.pl

os. Dywizjonu 303 paw.1

31-871 Kraków

Z dopiskiem „50style.pl – reklamacja”

Podsumowanie

Mamy nadzieję, że powyższe informacje pomogą Ci zrealizować zwrot lub złożyć reklamację w sklepie 50 style. Firma ta stara się zawsze zapewnić swoim klientom satysfakcję i zadowolenie z zakupów. Zwracaj produkty w bezpieczny sposób i ciesz się możliwościami!

Redakcja ecomanager.pl

MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ

Jesteś zainteresowany reklamą?