Strona główna
E-commerce
Tutaj jesteś
E-commerce Sinsay zwroty bez tajemnic

Sinsay zwroty bez tajemnic

Data publikacji 10 lipca 2023


Zwroty w sklepach i e-sklepach to ważna z punktu widzenia klientów część procesu zakupowego. Ważne, by był on maksymalnie uproszczony, a zwrot środków jak najszybszy. W jaki sposób zwracać nieudane zakupy z Sinsay? Ile jest czasu na zwrot? Na te i inne pytania odpowiadamy w artykule poniżej – zachęcamy do lektury!

Ile czasu na zwrot do Sinsay?

Kupującym w sklepie internetowym przysługuje 14 dni na zwrot. Jednak niektóre brandy, w tym także Sinsay, rozumieją, że czasami nasze oczekiwania mogą się zmienić lub produkt może nie pasować do naszych potrzeb. Dlatego firma oferuje aż 30 dni na zwrot zamówionych produktów. Masz zatem wystarczająco dużo czasu, aby wygodnie przymierzyć zamówione rzeczy w domu i zdecydować, czy spełniają Twoje oczekiwania.

Zwrot towaru do sklepu online

Jeśli zdecydujesz się na zwrot zamówionych produktów do sklepu online, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  • Wypełnij formularz zwrotu, który znajdziesz w panelu klienta, po rozwinięciu szczegółów danego zamówienia.

  • Zapakuj produkty do paczki i dołącz fakturę. Możesz znaleźć fakturę w panelu klienta, wchodząc w szczegóły zamówienia. Jeśli nie masz faktury, możesz dołączyć kartkę z ręcznie odnotowanym numerem zamówienia.

  • Przesyłkę odeślij na własny koszt na adres LPP S.A Sinsay, Jasionka 949B, 36-002 Jasionka.

  • Pamiętaj, że zwracany towar nie może posiadać żadnych śladów użytkowania i musi być oryginalnie ometkowany. Ważne jest również, aby zachować potwierdzenie nadania przesyłki aż do momentu rozliczenia Twojego zwrotu.

Zwrot towaru do sklepu stacjonarnego

Sinsay zwroty do sklepu stacjonarnego? Jeśli masz jakiś w pobliżu, to możesz również dokonać zwrotu zamówionych produktów osobiście. Wystarczy, że zabierzesz ze sobą produkty oraz fakturę – wydrukowaną lub w formie elektronicznej, np. na urządzeniu mobilnym.

Sinsay nie odbiera przesyłek za pobraniem, dlatego upewnij się, że zwracany towar nie posiada żadnych śladów użytkowania i jest oryginalnie ometkowany.

A może zwrot przy wyborze płatności PayPo/Klarna?

Jeśli dokonałeś płatności za zamówienie za pośrednictwem PayPo lub Klarna, również masz możliwość zwrotu towaru. W tym przypadku, musisz odesłać przesyłkę na własny koszt na adres LPP S.A Sinsay, Jasionka 949B, 36-002 Jasionka.

Wybrana metoda płatności nie wyklucza również możliwości dokonania zwrotu w sklepach stacjonarnych.

Po przyjęciu zwrotu, Sinsay zwróci Ci należność za produkt lub produkty w taki sam sposób, w jaki zostały zapłacone – na konto bankowe lub na kartę.

Pamiętaj, aby umieścić numer zamówienia w informacjach dodatkowych na etykiecie przesyłki, aby proces zwrotu przebiegł sprawnie.

Podsumowanie

Dzięki Sinsay masz możliwość dokonania zwrotu zamówionych produktów, jeśli nie spełniają one Twoich oczekiwań. Czy to przez sklep online, czy stacjonarny – firma zapewnia wygodne i proste procedury zwrotu. Pamiętaj, aby zwracany towar był w stanie nienaruszonym oraz oryginalnie ometkowany. Zachowaj dokument potwierdzający nadanie przesyłki do czasu rozliczenia zwrotu. Teraz możesz zrobić zakupy w Sinsay bez obaw, mając pewność, że możesz zwrócić zamówione produkty w razie potrzeby.

Redakcja ecomanager.pl

MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ

Jesteś zainteresowany reklamą?