Strona główna
E-commerce
Tutaj jesteś
E-commerce Lou - zwroty i reklamacje krok po kroku

Lou – zwroty i reklamacje krok po kroku

Data publikacji 8 stycznia 2024


Lou to miejsce, gdzie każda kobieta znajdzie coś dla siebie. Sklep ten posiada bogatą ofertę odzieży na każdą okazję. Znajdziesz tam nie tylko piękne, wieczorowe sukienki, lecz także wygodne T-Shirty, garnitury czy stylowe komplety. Jeśli jednak z jakiegoś powodu nie jesteś zadowolony z zamówionego produktu, nie martw się – Lou posiada elastyczną politykę zwrotów. Niniejszy artykuł pomoże Ci zrozumieć, jak bezpiecznie i szybko zwrócić przedmiot do Lou.

W tym artykule znajdziesz informacje o: 

  • Warunkach dokonywania zwrotów 

  • Procesie wykonywania zwrotu 

  • Postępowaniu podczas każdego z etapów reklamacji

Warunki zwrotów w Lou

Lou przyjmuje zwroty w ciągu 30 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki. Jeżeli masz jakiekolwiek zastrzeżenia dotyczące zamówienia, skontaktuj się ze sklepem natychmiast po odpakowaniu paczki, mailowo na adres: [email protected]. Jest to ważne, aby Twój zwrot został przetworzony w odpowiednim terminie i bezproblemowo.

Należy pamiętać, że uprawnienia dotyczące zwrotów nie obowiązują osób, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą, prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT. Ta polityka dotyczy wyłącznie klientów indywidualnych. Pamiętaj, że koszt przesyłki ponosi klient, który wykonuje zwrot. Zwrotom nie podlegają również produkty, na których istnieją widoczne ślady używania lub zostały zrobione na zamówienie. 

Lou – zwroty za pośrednictwem konta

Jeśli posiadasz konto w sklepie Lou, zaloguj się na nie. Następnie wybierz opcję Dodaj zwrot towaru. Z listy zamówień, wybierz właściwe, potem dodaj zwrot do produktu, który chcesz odesłać. Zaznacz również sposób zwrotu i odpowiedni adres, na który będziesz nadawać przesyłkę. Dla bezpieczeństwa i usprawnienie całego procesu sklep poprosi cię również o podanie numeru konta, na które powinna zostać przesłana kwota należności. Na koniec sprawdź podane informacje, zatwierdź je. Nadaj zwrot do Lou według instrukcji, które uzyskałeś, wyślij paczkę i oczekuj na zwrot. 

Jak wykonać zwrot, jeśli nie mam konta na stronie sklepu Lou?

Jeśli nie posiadasz konta w sklepie, w zakładce Zwroty i Reklamacje odnajdziesz formularz, dzięki któremu możesz dokonać zgłoszenia. Zostaniesz poproszony o podanie numeru zamówienia i numeru telefonu lub adresu e-mail. Następnie tak jak w przypadku wykonywania zwrotu za pośrednictwem konta internetowego, wybierz towar, który zwracasz, sposób zwrotu oraz punkt dostarczenia przesyłki. Tutaj również zostaniesz poproszony o podanie numeru konta. Po sprawdzeniu zatwierdź wszystkie informacje i dodaj zwrot. 

Wygodne Zwroty – alternatywa dla zwrotu bez konta 

Jeśli nie posiadasz konta na stronie sklepu, świetną opcją będzie wykonanie zwrotu przez Wygodne Zwroty. Dzięki temu pośrednikowi, proces zwrotu jest szybki i pozbawiony wszelkich zbędnych formalności. Odwiedź ten link https://wygodnezwroty.pl/lou i przekonaj się jak proste mogą być zwroty! Wygodne Zwroty pomoże Ci wykonać zwrot nie tylko do Lou. Już teraz sprawdź ich bogatą ofertę! 

Reklamacja produktu 

W przypadku chęci dokonania reklamacji, skontaktuj się najpierw ze sklepem. W wiadomości mailowej, wysłanej na adres: [email protected], opisz powód reklamacji i załącz zdjęcie obrazujące sytuację. Paczkę wyślij w oryginalnym opakowaniu. Zawrzyj w niej wypełniony formularz reklamacji, który znajdziesz na stronie, oraz paragon. Zespół Lou rozpatrzy twoją reklamacje w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. 

Pamiętaj, że reklamacji nie podlegają produkty naturalnie zużyte, uszkodzone mechanicznie, lub nieprawidłowo konserwowane i używane. 

Podsumowanie

Sklep Lou oferuje wsparcie na każdym etapie dokonywania zwrotu i reklamacji. Dlatego są one tak proste! Zapamiętaj powyższe informacje, ponieważ dzięki nim twoje zakupy mogą stać się jeszcze przyjemniejsze. 

Redakcja ecomanager.pl

MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ

Jesteś zainteresowany reklamą?