Jak szybko i wygodnie zwrócić towar w Kulunove?
Data publikacji 23 stycznia 2024
Tak naprawdę każdy zakup internetowy może okazać się nietrafiony, szczególnie w sklepie takim jak Kulunove. Strona oferuje klientom przepiękne suknie na każdą okazję- wieczorowe, ślubne, studniówkowe. Tego typu stroje powinny być idealnie dopasowane do sylwetki, aby móc uwypuklić najbardziej atrakcyjne części kobiecego ciała. Ze względu na wiele istniejących fasonów, krojów i materiał znalezienie odpowiedniej sukni jest bardzo trudnym zadaniem, dodatkowo kiedy idzie za tym wyjątkowa okazja. Ze względu na wszystkie te aspekty Kulunove ułatwia klientom cały proces zwrotu, aby każda z nas mogła wybrać tę jedyną i czuć się pięknie w zakupionej kreacji. Poznaj krok po kroku politykę zwrotów online!
Informacje ogólne
Aby proces mógł przebiec pomyślnie, klient musi spełnić standardowe, określone warunki wymagane przez sprzedawcę. Sklep rozpatruje indywidualnie przypadki, w których dopuszcza możliwość odesłania większej ilości zamówień w jednej paczce.
Czas na zwrot
Okres zwrotu dla produktów Kulunove jest odpowiednio długi i dostosowany do potrzeb konsumenta. Nie jest to standardowe 14 dni, ale aż 30 dni kalendarzowych licząc od daty złożenia zamówienia. Ze względu na bardzo dużą ilość złożonych zamówień wymiana towaru nie jest w tym momencie dostępna.
Zaleca się, aby zamówić więcej niż jeden rozmiar ze względu na specyfikę sprzedawanych produktów. Sklep posiada wygodną politykę zwrotu w trosce o klientki, które chcą wybrać idealnie dopasowaną suknię, ale nie są pewne co do dostępnych rozmiarów. Po wybraniu jednej z nich, resztę można z łatwością odesłać.
Koszty wysyłki
Przede wszystkim trzeba pamiętać, że sklep nie pokrywa kosztów związanych ze zwrotem produktów, co oznacza, że nie przyjmuje też przesyłek za pobraniem. Jeżeli klient posiada konto na stronie internetowej Kulunove, wtedy kwota zostanie potrącona automatycznie.
Wielkość paczki i kwota jaką trzeba za nią zapłacić jest w pełni zależna od jej rozmiaru i tego jakiego przewoźnika wybierze klient.
Sposoby nadania paczki
Jeżeli klient posiada konto, to w panelu klienta z łatwością znajdzie panel wyboru paczkomatu. W przypadku zwrotów na własną rękę, nadaj zwrot do Kulunove poprzez dowolnie wybranego przewoźnika na adres:
Kulunove Karolina Słoma, ul. Aleje Sienkiewicza 1D, 99-400 Łowicz
Dodatkowe informacje można uzyskać pod wskazanym numerem telefonu i adresem e-mail:
E-mail: [email protected] / Tel.: +48 536 457 258
Zwroty w Kulunove – prościej się nie da!
Zakupy online z Kulunove są łatwe, a zwroty z platformą Wygodne Zwroty https://wygodnezwroty.pl/kulunove jeszcze bardziej. Po pierwsze, wybierz sklep, do którego chcesz zwrócić towar. Następnie wypełnij formularz online i opłać przesyłkę – bez drukowania etykiety. Po tym, zanieś paczkę do jednego z 44 tysięcy punktów nadania. Teraz pozostaje jedynie poczekać maksymalnie 14 dni na zwrot pieniędzy.
Zawartość paczki
-
Zwrot przez panel klienta: w paczce powinien znajdować się tylko i wyłącznie zwracany produkt. Za wszelkie inne “dodatki” odbiorca nie ponosi odpowiedzialności
-
Zwrot na własną rękę: w paczce powinien znajdować się zwracany produkt oraz formularz zwrotu, który dołączony jest do każdej paczki. Formularz należy wypełnić i włożyć do środka.
Kiedy sklep nie przyjmuje produktów?
Tak jak w większości przypadków, firma nie dokona zwrotu, jeżeli produkt będzie posiadał ślady użytkowania oraz te, które zostały wysłane po terminie.
Reklamacje
Konsument ma prawo zareklamować towar posiadający wady fabryczne. W przypadku widocznych śladów znoszenia, plam i innych zniszczeń sklep zgodnie z regulaminem nie ma obowiązku przyjąć reklamacji. Jeżeli klient nie posiada faktury, może powołać się na numer zwrotu lub potwierdzenie transakcji z widoczną datą.