Jak zwrócić towar do sklepu internetowego Diverse?
Data publikacji 21 stycznia 2024
Praktycznie każdy sklep sieciowy posiada platformę umożliwiającą zakupy online, które są wygodną alternatywą dla osób nie lubiących wychodzić z domu lub w sytuacjach, gdy sklep stacjonarny nie posiada określonego produktu/rozmiarówki. Niestety w każdym przypadku zakupy internetowe wiążą się z ryzykiem dobrania złego rozmiaru lub (co nie zdarza się często) uszkodzonym produktem. Diverse jak wiele innych sieciówek wychodzi do klientów naprzeciw tym trudnościom i oferuje przejrzystą drogę w procesie zwrotów.
Polityka zwrotów
Jeżeli produkty zamówione w sklepie Diverse nie spełniają oczekiwań klientów, istnieje możliwość realizacji procedury krok po kroku. Tak, jak w większości przypadków, kupujący mają dwa tygodnie na odesłanie artykułów licząc od daty otrzymania paczki.
Dla członków Diverse Club czas wydłuża się aż do 21 dni, również od daty odbioru.
Zasady ogólne
Towar musi zostać zwrócony w nienaruszonym stanie, wraz z metkami i oryginalnymi etykietami. Nie może posiadać śladów użytkowania, jakiegokolwiek noszenia czy sprania. Klient może zwrócić odzież i inne akcesoria w dowolnym, najbliższym sklepie stacjonarnym Diverse lub poprzez internet.
Procedura zwrotu
Poniżej przedstawiamy krok po kroku procedurę zwrotu:
-
Upewnij się, że towar jest w takim samym stanie, w jakim został odebrany
-
Zapakuj szczelnie, aby zabezpieczyć paczkę przed uszkodzeniami w trakcie transportu
-
Do paczki dołącz formularz zwrotu dostępny na stronie internetowej sklepu
-
Nadaj zwrot do Diverse na adres:
ETOS S.A.
ul. Bysewska 23
80-298 Gdańsk, Polska
Należy pamiętać, że koszty zwrotów online leżą w pełni po stronie klienta.
W razie pytań i wątpliwości istnieje również możliwość skontaktowania się ze sklepem:
Tel. +48585000829 lub +48585000825; od pn. do pt. w godz. od 9.00 do 15.00
mail: [email protected]
Diverse i Wygodne Zwroty – zwrot zakupów online nigdy nie był prostszy!
Zakupy w Diverse nie były trafione? Wykorzystaj Wygodne Zwroty, aby łatwo i szybko zwrócić towar. Wybierz Diverse z listy sklepów, wypełnij formularz, opłać przesyłkę i nadaj ją w dogodnym punkcie. To łatwe, szybkie i bez potrzeby drukowania etykiet. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni.
Nadaj zwrot do Diverse za pomocą Platformy Wygodne Zwroty.
Czego nie można zwrócić?
Ze względu na zasady higieny, sklep nie przyjmuje zwrotów maseczek. Jest to zgodne z zasadami epidemiologicznymi i ustawą o prawach konsumenta.
Zwrot pieniędzy
Tak jak w przypadku zwrotu towaru- sklep ma dwa tygodnie na zwrot środków, w taki sposób jaki za niego zapłacono. Klient może również wskazać w formularzu numer konta, aby otrzymać należytą kwotę.
W przypadku zwrotu artykułów stacjonarnie, klient otrzyma gotówkę pod warunkiem, że sklep posiada określoną kwotę w kasie.
W przypadku, kiedy ubrania zostały zakupione poprzez platformę PayPo, klient również otrzymuje gotówkę, jednak na własną odpowiedzialność musi się później rozliczyć u operatora.