Tesco Polska

Bez tytułuTesco opublikowało Raport Społecznej Odpowiedzialności. Jest to pierwsze tak kompleksowe podsumowanie  podejścia firmy do obszaru CSR.  Raport obejmuje lata finansowe – 2010/11 oraz 2011/12 i został opracowany zgodnie z Global Reporting Initiative.

Strategia firmy Tesco obejmuje pięć filarów: odpowiedzialne zakupy, produkty wysokiej jakości i promocja zdrowego stylu życia, atrakcyjne miejsca pracy, wsparcie lokalnych społeczności oraz troska o środowisko. Każdemu z tych zagadnień w raporcie poświęcono osobny rozdział.

W publikacji można znaleźć sporo informacji dotyczących realizacji przez firmę strategii środowiskowej. Tesco zobowiązało się bowiem by do 2020 r. o 25% zredukować emisję CO2 z dystrybucji (w stosunku do 2011/2012 r.), o 50% emisję pochodzącą z budynków, a o 30% –  z dostaw. O tym, na jakim etapie realizacji tych założeń znajduje się firma można przeczytać w niniejszym raporcie. Ponadto raport zawiera informacje dotyczące ilości odpadów oddanych do recyklingu, a także różnorodnych akcji edukacyjnych, podczas których zarówno pracownicy firmy, jak i społeczeństwo lokalne było zaangażowane w propagowanie proekologicznych zachowań.

W trosce o ochronę środowiska naturalnego raport został wydrukowany na wysokiej jakości papierze wyprodukowanym w 100% z makulatury, pochodzącej z przerobu papieru produkowanego z certyfikowanego (FSC) drewna, bielonej bez użycia chloru gazowego (ECF).

POBIERZ RAPORT

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *